Zásady zpracování osobních údajů
Zásady práce s vašimi údaji
Společnost Bernardinum s.r.o., která je provozovatelem těchto webových stránek, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů , správcem Vašich osobních údajů, tj. shromažďuje, uchovává a využívá (i jinak zpracovává) Vaše osobní údaje pro výkon své podnikatelské činnosti.
Tyto zásady zpracování osobních údajů mohou být jednostranně aktualizovány. Datum posledních úprav je uvedeno v pravém horním rohu. Datum aktualizace je vždy datem účinnosti nejnovější verze platných zásad zpracování osobních údajů.
Kdo je správcem osobních údajů
Správcem osobních údajů je společnost:
Bernardinum s.r.o.
Klášter 137
38273 Vyšší Brod
IČO: 02432021 | DIČ: CZ02432021
Středisko Cisterciácké opatství Porta Coeli
Porta Coeli 1001
666 02 Předklášteří
Naše společnost nemá pověřence, zodpovědnou osobou je zástupce společnosti
Jméno a příjmení: Bc. Václav Štěpánek
Pozice: Správce lesní techniky
E-mail: info@klasternidrevo.cz | Tel: +420 733 742 442
Za jakým účelem jsou osobní údaje zpracovány
Společnost Bernardinum s.r.o. zpracovává osobní údaje dle účelu, pro který je od jednotlivých subjektů údajů získala:
- plnění smluvního vztahu
- evidence dodavatelů, odběratelů a obchodních partnerů společnosti
- zasílání obchodních sdělení a nabídka produktů a služeb z portfolia společnosti
- provádění analýz a měření
- účetní a daňové účely, plnění ostatních zákonných povinností
- oprávněný zájem
- zlepšení kvality poskytovaných služeb a vývoje nových
Jaké osobní údaje jsou zpracovány
- jméno, příjmení a titul
- název společnosti a pozice ve společnosti
- IČ, DIČ
- adresa (sídlo společnosti, kontaktní adresa)
- telefonní číslo
- e-mailová adresa
- datová schránka
- číslo účtu
Na základě, jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme
- jméno, příjmení a titul
- název společnosti a pozice ve společnosti
- IČ, DIČ
- adresa (sídlo společnosti, kontaktní adresa)
- telefonní číslo
- e-mailová adresa
- datová schránka
- číslo účtu
Na základě, jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme
Společnost Bernardinum s.r.o. zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, především:
- na základě čl. 6 odst. 1 písm. a) – správci byl udělen souhlas se zpracováním osobních údajů, obvykle z marketingových důvodů
- na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) – osobní údaje, které nám sami poskytnete při vyplňování našich poptávkových či jiných formulářů, potřebujeme z důvodu řádného plnění smlouvy, kterou spolu uzavřeme či hodláme uzavřít. Jedná se o smlouvu o dílo nebo smlouvu o poskytování služeb
- na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje
- na základě čl. 6 odst. 1 písm, f) – zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů
Jaká je bezpečnost Vašich osobních údajů
Společnost Bernardinum s.r.o. vyvíjí maximální úsilí při zabezpečení a ochraně osobních údajů, které zpracovává. Pro dosažení bezpečnosti byly v naší firmě implementovány technické a organizační opatření, která mají za cíl zabránit neoprávněnému nebo náhodnému zpracování osobních údajů, jejich neoprávněné změně, přenosu a zneužití.
Kromě dodržování platné legislativy jsme rovněž zavedli bezpečnostní a kontrolní mechanismy, které zajistí maximální ochranu dat. Naši kolegové a zaměstnanci jsou seznámeni s těmito zásadami a jsou závazkově povinni je dodržovat. U nás platí, že mlčenlivost není jen povinností, ale jednoznačnou samozřejmostí.
Ochrana osobních údajů z kontaktního formuláře
Návštěvníci webových stránek mohou využít kontaktního formuláře, který vyžaduje určité informace. Jméno a příjmení, e-mail, zatímco telefon a text zprávy jsou volitelné. Zpráva z kontaktního formuláře je odesílána na e-mail příslušného pracovníka společnosti. Osobní údaje získané prostřednictvím tohoto formuláře jsou použity výhradně k zpracování dotazu. Pokud nedojde k navázání další spolupráce, tyto údaje budou smazány. Nikdy nebudou zahrnuty do interní databáze a nebudou použity k odesílání reklamních sdělení.
Ochrana osobních údajů v rámci newsletteru
Ochrana osobních údajů v rámci cookies
Cookies jsou malé textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují vaše preference a úkony, které jste na nich provedli (např. přihlašovací údaje, jazyk, velikost písma a jiné zobrazovací preference), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.
Vše o cookies na tomto webu naleznete na stránce Zásady cookies.
Kdo je zpracovatelem osobních údajů
Společnost Bernardinum s.r.o. využívá pro některé dílčí činnosti zpracovatele osobních údajů, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou a osobní údaje využívají pouze k námi definovaným účelům.
- EDUKAL SYSTEM s.r.o. – marketingová agentura, kterou využíváme pro správu webových stránek a při tvorbě marketingových kampaní
- provozovatel e-shopové platformy Shoptet
Komu můžeme osobní údaje předat
Osobní údaje mohou být předávány např. orgánům veřejné moci na základě zákonem stanovených podmínek (např. Policie ČR, soudy…). Pro zajištění služeb souvisejících s podnikatelskou činností společnosti nebo za účelem ochrany našich práv, majetku či jiných oprávněných zájmů mohou být osobní údaje předávány těmto příjemcům:
- společnostem, které pro firmu zajišťují plnění smlouvy, externím spolupracovníkům firmy a dodavatelům;
- bankám v rozsahu, který stanovuje zák. č. 21/1992 Sb. o bankách;
- poskytovatelům platebních služeb a zpracovatelům plateb za účelem zabezpečení převodu finančních prostředků;
- poskytovatelům poštovních a komunikačních služeb a služeb elektronických komunikací;
- advokátům, exekutorům, agenturám a osobám za účelem vymožení pohledávek a uplatnění souvisejících nároků;
- dražebníkům za účelem uplatnění souvisejících nároků.
Rozsah předávaných osobních údajů je minimalizován v největší možné míře dle účelu k poskytnutí konkrétní služby. K předávání osobních údajů třetí straně nedochází bez předchozího splnění informační povinnosti vůči subjektům údajů nebo bez toho, aby byl od subjektu údajů vyžádán souhlas s předáním osobních údajů třetí straně. V žádném případě neposkytujeme osobní údaje a další informace třetím stranám pro jejich vlastní marketingové účely, ani nezasíláme obchodní nabídky třetích stran.
Jaké jsou vaše práva
Nařízení GDPR vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku.
V případě, že již Vaše osobní údaje nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, máte právo požadovat jejich výmaz.
Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.
Tyto podmínky jsou účinné od 01.09.2023.